Vriend worden

Ben jij fan van het Symfonisch Harmonieorkest Amsterdam? Wij kunnen altijd wat extra steun gebruiken om mooie concerten mogelijk te maken, die ene prachtige solist in te kunnen huren of om dat instrument weer eens te laten reviseren. Steun het SHA en word een Vriend!

Een vriend van ons orkest ben jij voor een bedrag van ten minste €35,- per jaar. Voor dit bedrag krijgt je €5,- korting op één kaartje voor elk concert. Je kunt hiervoor een mailtje sturen naar onze penningmeester (penningmeester@symfonischharmonieorkestamsterdam.nl).

Sponsoring

Interesse om uw bedrijf of organisatie voor kortere of langere tijd te verbinden aan de SHA? Dat kan natuurlijk! We hebben daar een aantal mooie mogelijkheden voor, zoals adverteerder of sponsor. Uiteraard gaat dit in gezamenlijk overleg.

Neem voor meer informatie over de mogelijkheden contact op met onze penningmeester (penningmeester@symfonischharmonieorkestamsterdam.nl).